čtvrtek 27. dubna 2017

Chodit do školy v teplákách? Proč ne

V posledních letech se rozmohla nová móda. Spočívá v tom, že mladší generace nosí místo džínů a kalhot tepláky. O této módě už vzniklo několik diskuzí. 

Já mám tepláky za vsugerovaný jako oblečení na sport nebo na takový to domácí povalování. A sám vím jak je to pohodlný, když vás nic netlačí a celkově se cítíte v pohodě. Ale na druhé straně proč chodit do školy jako domů? Potom bychom se mohli všichni cítit, že jsme doma a učení by nám šlo třeba lépe do hlavy. 

Bylo by fajn chodit do školy v tom v čem se nám zachce, co takhle přijít v županu, hned bych se cítil že jsem doma. Já osobně jsem do školy nikdy nešel v teplácích, nelíbí se mi to. Je to proti mému bontonu. Ale nemám nic proti lidem, kteří tak chodí, je to na každém co si zvolí za styl. 

Adam Mráček