pondělí 10. dubna 2017

Tepláky jsou ve společnosti nepřijatelné

Ačkoliv jsou tepláky neuvěřitelně pohodlné a nemáme v nich přiskřípnuté břicho, nemám ráda pocit, kdy v nich mám být ve společnosti. Proto je pro mě absolutní faux pas nosit tepláky do školy.

Kristýna Mikulcová
Podle mého názoru je to velmi nespolečenské, i když jsme s našimi kamarády a škola ve své podstatě není až tak formální jako třeba divadlo. Tím nechci říct, že bychom do školy měli chodit v šatech a smokinzích, ale třeba v džínech, sukních nebo šortkách z džínoviny…, prostě v něčem, v čem se budeme cítit jakžtakž pohodlně, ale na druhou stranu budeme působit trošku společensky.

Jasné je, že většina lidí chce mít pohodlí i během školy a tak si bere tepláky. Dokonce mám i pocit, že se tepláky staly módním trendem, protože je vídám všude kolem sebe. Já jsem zastánce toho, že si natáhnu tepláky v pohodlí domova, po dlouhém a náročném dni, kdy jsem ve škole a pak ještě na procházce ve městě. Nikomu svůj názor ale vnucovat nebudu, protože je mi jasné, že se nikdo svých oblíbených tepláků nevzdá. A asi je to v pořádku, myslím, že je dobře, když si člověk stojí za svým názorem, ať už se to týká názoru ve vkusu u módy, hudby, filmů a tak podobně.


Já si stojím za svým názorem, že tepláky jsou pro mě ve společnosti nepřijatelné. Tepláky jsou určené  pro domácí nošení, práci na zahradě, relaxaci nebo sport ( i když i sport má své speciální vybavení), ale ne pro nošení do školy.